top of page
  • Skribentens bildSanna

Välkommen!

Hej och välkommen till min hemsida och mitt första blogginlägg. Här på hemsidan kan du se fotografier jag tagit, information om mig samt hur du kommer i kontakt med mig om du skulle vilja boka en fotografering eller köpa bilder.


Jag fotograferar mycket djur och då nästan uteslutande hästar. Men tycker också om att fotografera människor och natur. Har rest en del så det finns bilder från bland annat Tanzania och Marocco!


Det är bara att höra av sig om du har några frågor eller liknande och mina kontaktuppgifter hittar du under fliken kontakt. Ha det bra så länge!






5 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

En ny start

Tidigare skrev jag om att ta en paus. Att det är okej, vilket det fortfarande är. Ibland behöver man ta en paus från något förevigt eller så behöver man bara en lite paus men vill fortsätta med det så

Att ta en paus...

Jag är 23 år. Av dessa år har jag spenderat största delen bakom skolbänken. Har alltid sett mig själv som den duktiga flickan, hon som försöker sitt bästa, gör det hon ska, tar på sig lite för mycket

bottom of page